reklama

Hlásky nám môžu pomôcť objaviť našu podstatu

Hlásky nám ponúkajú kvality, ktoré môžu harmonizovať naše bytostné články. Môžu nás priviesť do našej svätyne a pomôcť nám rozvíjať sa celistvo a v súlade s Božím plánom.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Verím, že každý môže nájsť zmysel svojho vtelenia, objaviť prečo a načo sme tu.

Venujem sa práci s predškolskými deťmi. Moje prvé skúsenosti s deťmi s problémami začali hneď po založení prvého lesného klubu v Bratislave, teda v čase, keď som začala s deťmi pracovať na dennej báze. Často sa stáva, že do lesného klubu zavítajú maminy s deťmi, ktoré sú živšie, majú problémy v bežnom kolektíve alebo s rečou. Je to pre mňa vždy zaujímavá výzva.

Vnímala som, že skoro v každom prípade sa matky vinili, že nezvládli dobre pôrod, alebo že nezvládajú svoje dieťa. Naše stretnutia sa stali dôležitými hlavne v tom, že rodičia často prvý krát zažili a počuli, že sa nemusia viniť, že môžeme spoločným úsilím, prijatím a láskou deťom pomôcť. Rodičia chceli zväčša poradiť ako zvládať ich dieťatko, ktoré je hyperaktívne, agresívne alebo veľmi poletujúce.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Spočiatku som mamičkám poskytovala pedagogické rady, od roku 2016 som už ako študentka chirofonetiky u Mirky Heribanovej, začala tvoriť aj prvé hláskové rady a masírovať. Mala som šťastie na niekoľko mamičiek, ktoré sa svojim deťom vskutku naozaj plne venovali. V tom čase som nemala k dispozícii už známe hláskové rady, tak som ich sama tvorila, podľa toho, ako som dieťa vnímala- teda prevládajúce živly, temperamenty, planetárne kvality, popis podľa anamnestického dotazníka a ťažkostí. Veľmi ma to bavilo a robím to tak doteraz. Tvorím svoj život a som šťastná, že mi pri tom pomáha aj sila hlások. Venujem sa práci, v ktorej vidím zmysel, a uspokojuje ma aj morálne.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Od roku 2017 pôsobím v Prievidzi, založila som tu Lesnú škôlku Kremienok- predškolské zariadenie s waldorfskou pedagogikou, a momentálne som aj členom iniciatívy pre INú školu v Prievidzi.

Aká bola moja cesta k štúdiu

 Absolvovala som waldorfské štúdium pre školskú pedagogiku u pána Tomáša Zuzáka. Keď som končila toto štúdium, mimochodom v Študijnej skupine s menom Alfréda Baura- zakladateľa chirofonetiky, pri odovzdávaní diplomu, mi prebleskla mysľou myšlienka, že raz ešte vyštudujem chirofonetiku. Akoby to ani nebolo z mojej hlavy, pretože lásku k hláskam som dovtedy nijako nepestovala, nikdy predtým ma to ani nenapadlo, na tejto téme ma vskutku nič nelákalo. Myšlienka však bola jasná, a odvtedy vo mne znela. A tak začala moja cesta k poznávaniu kvality hlások.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Štúdium chirofonetiky 

Pri štúdiu chirofonetiky som postupne otvárala a objavovala mnohé komnaty poznania. Teraz v nich žijem a čerpem z nich neustále. Spoznané kvality hlások ma dennodenne sprevádzajú a je pre mňa radosť môcť ich používať, pomáhať tak ľuďom okolo mňa, robiť túto „celistvú prácu Bohov“. Robiť ju rukami a hlasom. Zapájať do tejto činnosti svoju myseľ a tvorivosť. Boh nás stvoril, vyslovil ako SLOVO, SLOVO zložené z hlások. Vdýchol do nás svoju a našu božskú podstatu. Myslím si, že našou úlohou tu na Zemi, je túto podstatu spoznať a rozvíjať. Aby sme mohli znieť harmonicky v kozmickej symfónii. Aby sme tak našli svoje šťastie a boli prospešní svojmu okoliu aj vyšším sféram.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Celý život hľadáme. Na ceste tohoto hľadania som prešla dlhú cestu bolestí, hľadania vonku, bádania v sebe. Túžila som stretnúť nejakého gurua, ktorí ma zasvätí do tajomstiev života. Na ceste hľadania som našla len odkaz, že mám byť guruom sama sebe. Že to musím zvládnuť sama. To, čo na tej ceste zažijem, ako aj to, ako to zvládnem, to je to hodnotné a pravé, čo potom prinesiem do “Božieho kráľovstva”. To je to nové, čo ľudstvo potrebuje, aby sa rozvíjalo ďalej na ceste k človečenstvu.

To je možno aj moja životná úloha. 

V tomto roku som obhájením záverečnej práce ukončila štúdium v Škole chirofonetiky v Českej republike. Pre môj život to bol nesmierne obohacujúci zážitok.

Najväčšou radosťou z poznávania v rámci štúdia bolo pre mňa lepšie pochopenie samej seba. Až pri písaní záverečnej práce som si uvedomila, že ju píšem aj o sebe, že problém dieťaťa, ktorý som opisovala, sa týka aj mňa. 50 rokov svojho života som hľadala pravdu o sebe a snažila sa dospieť k harmónii. A čo to vlastne je tá harmónia, ten súlad tela, duša a ducha? 

Hlásky nám ponúkajú kvality, ktoré môžu harmonizovať naše bytostné články. Môžu nás priviesť do našej svätyne a pomôcť nám rozvíjať sa celistvo a v súlade s Božím plánom.

(Napr. taká hláska M: Pomôţe nám prepojiť a plynule začleniť naše bytostné články tak, aby dobre spolupracovali. Preduchovní fyzické telo a vyživí naše JA. Pomôţe nám dobre vžiť sa do svojho tela, spieť k rovnováhe. )

Neustále vo mne (s pokorou) znie jedno. Som absolventkou terapie budúcnosti a môžem ju už robiť. Je vlastne veľmi jednoduchá, pretože znie a je „odtlačená“ všade okolo nás. Našou úlohou je len započuť ju a porozumieť jej. Pochopiť dušu a ducha hlások.

Štúdium chirofonetiky je doplnkové alternatívne vzdelávanie pre všetkých, ktorí chcú objavovať kvality a silu hlások. Či už získané vedomosti a zručnosti využijete vo svojom súkromí alebo profesionálnej práci s klientami, každopádne toto štúdium skvalitní váš život.

Mne pomohlo pochopiť zmysel svojho života, pochopiť neharmóniu svojho tela a na základe toho aj ťažkosti druhých. Pomohlo mi nájsť to, po čom som túžila najviac. Svoju svätyňu, svoj chrám, svoje poslanie.

Prajem aj vám veľa šťastia na vašej ceste poznania.

Erika Galanská

Erika Galanská

Bloger 
  • Počet článkov:  21
  •  | 
  • Páči sa:  4x

Celý môj doterajší život je spojený s deťmi a prírodou. "Potreba prírodna" je moja večná téma. Preto mám prirodzený vzťah k permakultúre, ako k systému, ktorý má rozum a srdce a vychádza z múdrosti prírody. Nie je to len filozofia, ale aj práca rúk. Spojiť hlavu, ruky a srdce v aktivite pre prírodu, pre miesto v ktorom žijem, pre svoju komunitu, to je moja pedagogická metóda, ktorej sa venujem už kopec rokov. Často mi je tak smutnesmiešno z toho, že učím ľudí niečo, čo je úplne prirodzené. Kdesi v hĺbke duše chápem, prečo to tak je a viem, že to treba robiť. A záhrada je miesto, ktoré je nám všetkým veľmi blízke. Sprevádzať deti a rodičov na jedinečnej ceste svojho rozvoja, kde sa učíme cez naše ruky a srdcia, to je niečo, čo robím s radosťou a čo ma každý deň rozvíja a dáva mi nové svetlo. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu